Daca nu ai venit aici ca sa auzi de jocuri, nu stiu ce cauti aici.

Nu postez regulat.

vineri, 8 aprilie 2011

Amnesia: The Dark Descent


Parerea mea, si tineti minte:PAREREA MEA!!!, e ca acest joc este CEL MAI INFRICOSATOR JOC DIN LUME!!!Din pacate nu pot spune prea multe despre el deoarece nu sunt capabil sa il joc...Si nu-mi spuneti ca sunt patetic, INCERCATI VOI! Eu n-am avut curajul de a ma caca pe mine!(Scuzati limbajul, dar e cel mai apropiat). Nu am ce spune despre joc, decat ca e SUPER GROAZNIC!!! Dar daca nu ma credeti, convingeti-va!


Priviti cateva clipuri din joc:
http://www.youtube.com/watch?v=JEHPwAvrc_U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=bo053hjMkcs&feature=related
Nu voi minti, nu sunt destul de barbat ca sa joc jocul asta. Putini sunt.

4 comentarii:

  1. Cred ca deja v-am stricat curiozitatea cu poza asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Joaca si o sa vezi... Eu n-am putut...

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa refac review-ul asta, deoarece mi-am luat inima-n dinti(sau mai bine zis in gat) si l-am jucat putin. Nu l-am terminat, deoarece s-a stricat, dar incerc sa il repar si il voi termina. Pana atunci voi mai da niste detalii. In curand!

    RăspundețiȘtergere